Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

Bezo, idź rysować

Bezo, widzę, że poświęciłaś szkole plastycznej dużo czasu. Byłoby bardzo przykro, gdyby ktoś cię z niej w czwartek wypierdolił. Bezo, zostaw ten komputer. Bezo, co ty robisz. BEZO STAHP. A pan dyrektor mówił ci na WOSie, że w szkole będzie ci ciężko, bo to nie jest miejsce dla takich jak ty.


W dodatku wciąż jestem taka samotna. Niech mnie ktoś przytuli.
Siostra pokazywała mi filmiki z tłustymi kotami na youtube. Niektóre były tak grube, że nie mieściły się do tej swojej zabawki w której śpią i ją drapią jak im się nudzi. To jest zwierzę dla mnie. Tyle powierzchni do kochania, a fałdy nigdy się nie kończą.
Wnioskując po tym, że znowu mam ochotę obgryzać paznokcie, ostatnio się strasznie wszystkim denerwuję. Muszę ponownie napisać Iryskowi o wszystkim co się dzieje, wysłać jej kody spod nakrętek coca-coli, żeby mogła sobie doładować telefon i wszystko wróci do normy. Jestem pewna.
© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon