Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

Allah akbar!

Wróciłam właśnie z Japaniconu3. Najpierw się wykrzyczę, a potem dopiero zdam relację z tego jakże zacnego wydarzenia. JAKIM CUDEM MARUSERA NIC NIE WYGRAŁA NA COSPLAYU? KTO TO OCENIAŁ DO CHUJA WACŁAWA. Ufff. Ufff. Już mi lepiej.

Zachowałam odpowiedzi z wiedzówki o My Little Pony. Tego nie można było wyrzucić.

Wymień wszystkie elementy harmonii.
Śmiech, Lojalność, PIENIĄDZE, KŁOPOTY, SEX

 Skąd w Ponyville wzięły się tęczowe jabłka?
MAGIA JEST MOJĄ ODPOWIEDZIĄ

Kim jest Zecora?
MAGIA

Co jedzą smoki?
Kucyki i dziewice.

Dlaczego Twilight nie ucieszyła się na wieść o ślubie brata?
Bo ma z nim dziecko.

Panel o kucykach (tak, ten o czwartej nad ranem) został przejęty przez hejterów i w sumie zdaje się, że wszyscy dobrze się bawili. Cieszę się z tego powodu. I pozdrawiam serdecznie pana, który miał cały pierwszy sezon ze sobą na pendrivie. Ah ten jego talent do zatrzymywania odcinka w odpowiednim miejscu.
Przytulałam wszystko, co żyło. Szczególnie cosplayerów. Była Pinkie! I Rainbow Dash! I InuYasha, który podpił mi herbatkę. Trafiłam nawet na Jina Kazamę i Sakurę z Naruto, ♥ Tak bardzo was kocham, tak przyjemnie było mieć was w swoich objęciach.

ZDJĘCIE PEŁNE MIŁOŚCI DO SZYSZOCZKA


Moja siostra dostała naklejkę na laptopa z creeperem. Mam wrażenie, że zrobili ją specjalnie dla niej. I jeszcze przyniesienie do domu wieści, że duch JJayJokera nawiedził konwent, arr. Ten wasz świat klocków, którego nie jestem w stanie pojąć. Marcin kiedyś rzekł nawet, że jestem noobem w minecrafta.
Ah, jeśli jeszcze nie zorientowaliście się, że jestem sierotą, to wylałam sobie jogurt na czyste ubrania. Zapomniałam też łyżki i jadłam zupki chińskie widelcem. I wygonili mnie z ultrastara, bo chciałam śpiewać Justina Biebera.

I tym jakże pozytywnym akcentem kończę moją relację z konwentu.
A dlaczego?
Bo idę płakać. Nie było na nim Iryska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ktoś pisze mi komentarz, jeeeej.

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon