Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

My geje nie gryziemy

 Specjalnie dla was mój blog zyskuje +1 podobieństwa do EmO mArTynKi.

Hmm, spakuję się wieczorem, to nic nie zapomnę. I nagle przez GPZtem orientujesz się, że nie masz szablonu. Przez te trzy godziny snycerstwa robisz go od nowa, po czym zdążasz wyciąć z forniru jeszcze osiem kawałków, co przekracza średnią liczbę elementów intarsji na ucznia. Tak bardzo zajebista.
W każdym razie, do tej pory mnie skręca, jak myślę o tym, że Kuba i Paweł jedli dzisiaj suchary, których data ważności minęła 26 kwietnia... 2010 roku. W dodatku czują się po nich wspaniale.
Jak wchodzę na facebooka, to wszystko mi się zacina od ilości powiadomień o wpisach na stronie Hansa i w tych wszystkich grupach pełnych mangozje... młodych otaku.


Ah, jeszcze coś bardzo ważnego. Kto jedzie na Japanicon? Zgłosiłam dwie atrakcje, w proponowanych godzinach zaznaczyłam dzień i napisałam o fakcie, że chcę brać udział w cosplayu. Wiedzówka o kucykach - próba przecosplayowa. Dyskusja o kucykach - 4 rano. Just MiOhi! Na pewno dam radę, przecież jestem Bezą. Ja wcale nie zasypiam na stojąco i nie kładę się na obcych ludziach, bo ciągle zapominam koca.
Bardzo mi się tęskni za moim Iryskiem, która męczy się teraz z egzaminem na prawo jazdy. Każdy list od niej sprawia, że nie mogę przestać się śmiać. Jeśli przeczytasz to na jakiejś informatyce, czy coś... to wiedz, że bardzo cię kocham! ♥
Każda osoba, która chce dostać ode mnie jakąś śliczną pocztówkę, niechaj się do mnie zgłosi. Oczywiście, mam nadzieję, że to będzie wymiana kartka za kartkę! Moja kolekcja stale się powiększa. Z Rosji mam już 16!
W lolu dodane dwie nowe rzeczy - punkty honoru i ustawienie sobie swojej ulubionej drużyny jako awatar. I teraz dostajesz greena za Moscov 5! Trololo.

Podsumowując - nie dzieje się u mnie kompletne NIC.
Nudzi mi się.

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon