Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

U will see power of Darius ulti

Nudzi ci się? Zachoruj, będziesz miała więcej do roboty! *poza Człowieka Bezy* Czyżby to była pora, by tą świetną pozę narysować? Na pewno potrzebuje typowego dla mojej osoby Fail Face'a i fryzury na Giermka. Tak, zrobiłam to i moja strona na informatyce opisywała smutną przeszłość moich włosów. 50% twojej pracy wychodzi ponad program, dostań 5-, bo tabelka jest za wąska.

A teraz, oto i przed wami najtrudniejsze zadanie życia:


Bitch please. Moimi faworytami są zaledwie Avatar, LoL, Death Note, Final Fantasy, Naruto, Pokemon, Power Rangers, Star Wars, Narnia, Touhou, TMNT, FMA, LotR, Zelda, Soul Eater, MLP: FIM (Tylko nie po podstawowe. W tym podstawowym koń idzie przez las, a tu nagle restauracja.), TTGL i Kingdom Hearts. No przecież to jest mało.
Ah właśnie, jeśli ktoś z was nie wie, to gimnazjum przetrzymywało mnie w kokonie. Plastyk za to wyzwolił we mnie Boga Siatki. Zawsze wiedziałam, że mam do niej ukryte powołanie.

A jakim to filmikiem Beza podczas choróbska się podniecała? Otóż...


everyday i'm galloping

No, ale co taki niespotykany człowiek jak ja robi, kiedy nie może wychodzić z domu? Oczywiście, że gra w takie genialne nowinki w świecie gier jak.. ekhm. No, w każdym razie, do mojej kolekcji failów dołączają nowe niesamowite screeny. Bo takich nigdy za wiele. Wiem, że jesteście leniwymi k.. kochanymi przyjaciółmi. Wystarczy kliknąć zakładkę na górze strony.

Pozdrawiam,
Człowiek Frajer
© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon