Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

Bezowa garść postanowień na życie

Jak tutaj to będę miała, to nie zapomnę.



1. Nie zabijaj przedmiotów przez przypadek
2. Uśmiechaj się do ludzi
3. Nie płacz, że nikt cię nigdzie nie zaprasza - ty zaproś jego, a jak nie przyjdzie to wpierdol
4. Przestań jeść te schabowe, masz wystarczająco dużo masy
5. Przestań śpiewać w autobusie Elektryczne Gitary i piosenki o małżach
6. Patrz pod nogi, nie upadaj
7. Podejdź do niego i powiedz mu co czujesz
8. Nie zmuszaj Maćka do oglądania kucyków
9. Oddaj koszulkę z Disney Worldu do lumpa, bo i tak nikt ci nie uwierzy, że byłaś tam na ferie
10. Jesteś bogiem, uświadom to sobie sobie

@EDIT: 

11. Przestań fakin moralizować innych, kiedy sama jesteś nieodpowiedzialna



Dziękuję.

A tak na koniec dodam, że poprawiłam chemię. To była dla ciebie pamiętna chwila, nowa Bezo z przyszłości.

3 komentarze:

  1. Bezo. BEZO. Nie upadaj i mu powiedz. Reszta opcjonalnie D:<
    BĘDĘ CIĘ ZAWSZE WSPIERAĆ ; ;

    ... A z tą chemią to gratuluję xD JAK JA ZDAM MATURĘ, BĘDZIESZ MI GRATULOWAĆ. D:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę ;^; <3

      SCHABOWE DODADZĄ MI ODWAGI.
      SAMYMI SCHABOWYMI ZAJMĘ SIĘ PÓŹNIEJ.

      Just Beza

      Usuń

Ktoś pisze mi komentarz, jeeeej.

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon