Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

A może jednak?

Jest niedziela. Jutro zaczyna się druga połowa ferii. Miałam rysować ostro całe te dwa tygodnie, a ostatecznie i tak naskrobałam tylko dwie prace, które wołają o pomstę do nieba. Na szczęście jutro jadę do babci z internetem mobilnym plusa, blokiem rysunkowym i ołówkiem. Mam nadzieję, że szybko mi się skończy ten transfer.
Pieski opuściły mój dom. Nie było ich już dzisiaj kiedy wróciłam rano do domu i nigdy nie będzie. Jeden miał zostać, bo siostra chciała zabrać go, kiedy się wyprowadzi, ale ostatecznie komuś oddała. Mam nadzieję, że rączki w które je oddaliśmy są dobre i naprawdę nic im się nie stanie. (Jeden będzie nazywał się Frodo! Ktoś kto nazywa tak psa nie może być zły.)
A tak btw, to mam konto na deviantartcie. Można je sobie luknąć TUTAJ. Adzia powiedziała, że mam dodać jakąś starą pracę i zarzucić journalem, że jestem nowa i proszę mnie nie hejtować. Ponieważ nie umiem dodawać journali - wstawiłam Nightmare Moon, co automatycznie sprawiło, że każdy hejter i osoba zdrowa na umyśle opuściła mój profil, bo kuce.
A teraz ogarnijcie:


To jest tak bardzo EPICKIE. Nie mówiąc już nawet o tym, że to TRIXIE. ♥
Kaw kaw kaw. W ogóle, dawno tu nie pisałam i zapomniałam, że nie opisałam naszej świetnej podróży do weterynarza. Kiedyś te małe, szczekające, urocze bestie trzeba było zaszczepić i odrobaczyć, da? Pojechałyśmy więc. W poczekalni siedział z panem taki mały ratlerek w... hip-hopowej bluzie. Serio. Był całkiem spokojny, póki do środka nie wszedł jakiś chłopak w dresach. Wtedy zaczął na niego szczekać. Siostra określiła to mianem konfliktu joł joł.
Wchodząc tam, ten miły pan przekroczył limit maksymalnie jednego rapera w jednym pomieszczeniu.
Chyba trochę mało się u mnie dzieje.
Zaczęłam pisać obiecane już wielu osobom opowiadanie o superbezie, ale zajmie mi to dużo czasu, bo mam masę roboty. Fajnie by było utrzymać to 5 z malatstwa.

Pozdrawam,
człowiek frajer.

2 komentarze:

  1. Ach, Bezo Bezo... Jakbym widziała siebie xD"

    OdpowiedzUsuń
  2. i kto tu jest człowiekiem frajerem. Pewnie ja, bo przepłakałam cały dzień za tym psem.

    OdpowiedzUsuń

Ktoś pisze mi komentarz, jeeeej.

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon