Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

Ty głupcze

Wolę nie wiedzieć ile czasu minęło od mojego ostatniego normalnego wpisu na tym blogu. Nie jestem do końca pewna, czy jest to wynikiem mojego nieokiełznanego lenistwa, czy po prostu nic się nie działo.
Wychodzi wciąż trzeci sezon kucyków, więc w komputerze czytam tylko o tym, jak to bardzo nowe odcinki są wyrąbane w kosmos. Ewentualnie ktoś narzeka na swój brak życia, albo zmusza mnie do ciężkiej pracy przy pisaniu postów na forum. To dość dziwne, ale okazało się, że można wyrywać laski na postać kanibala i nie licząc Iryska (która to nie musi prosić ♥ kissy i loffki) pojawiły się jakieś dwie chętne do założenia rodziny. To przecież oczywiste, że postacie morderców mają wielkie serce i po zarżnięciu w nocy jakiejś panienki grzecznie wrócą do łóżka, do swojej żony.
Ah, zawsze kiedy skończę notkę zbieram sobie w notatniku jakieś ciekawe rzeczy, o których mogę wspomnieć w następnej. Tym razem znalazło się tam jedynie:
"Ty głupcze!!!
Nie oczerniajcie mnie!!!"
- siedmioletnia Beza wychowana na Age of Empires i Baldur's Gate do starszej siostry.
 Automatyczny dead. Serio. Weźcie sobie pierwszą notkę, gdzie jest moje zdjęcie z dzieciństwa i wyobraźcie sobie, że taki mały zerówkowicz wyjechał wam z takim tekstem.
Przypomniało mi się właśnie, że wczoraj szłam przez deszcz do hurtowni po blok rysunkowy i jeden przeklęty ołówek dla Kuby (przypadkiem wsadziłam nie swój pomiędzy karton, a deskę i szarpnęłam do góry D: moja moc totalnej destrukcji powraca), żeby dowiedzieć się, że do piątego stycznia mają inwentaryzację. Nie ma to jak życie człowieka frajera.
 W nagrodę znalazłam sobie nowe świetne anime. Tak, jest o samurajach. I jest bardzo szczere, ponieważ kiedy biedny facet w kucyku wyzwał kogoś na solo i zaczął szarżować, to tamten wyjął spluwę i go zastrzelił. Tak bardzo umieram ze śmiechu.
Uczyniłam krok do przodu, jeśli chodzi o moją spódnicę w kaczki. (Tym krokiem do przodu jest oczywiście to, że wysłano mi stronę, gdzie można kupić koronki i wstążki, ale zapomniałam zamówić i zanim skończę tą notkę znowu zapomnę.) Serio, mam coś ostatnio z pamięcią. Śniło mi się cośtam, co chciałam sprawdzić sobie w senniku. (I to nie był kolejny powrót Elvisa) Idąc do szkoły o tym zapomniałam, ale w środku lekcji mnie oświeciło i zapisałam to sobie na nadgarstku. W ciągu następnych kilku minut ponownie zapomniałam, tak samo jak i o tym, że jeśli będę się teraz podpierać, to rozmażę sobie długopis na twarzy. Ada próbowała później nieudolnie odkodować to, co się tam znajdowało, ale dała radę przeczytać tylko "mięso".


Znalazłam tego mema na oekaku i się zakochałam. LOL, tak bardzo true story bro. Do tej pory nie wiem jak to jest możliwe, że w digitalu nie potrafię prostej kreski postawić. A skoro już mówię o oekaku, to dzięki niemu przypomniała mi się moja mania na Smocze Jaja i serię tenbitowych kont z serii SUPERVEGETA, Goku96 i BunyCukino. Wychodzi na to, że frajerstwa nie nabywa się z czasem, tylko się z nim rodzi. (Btw, teraz jak się wchodzi na tenbit, to pisze, że serwis zamknięty. D:)
Na koniec dodam, że odkryliśmy jak działa związek Ady, Pawła i jego Wąsów. Niestety nie mogę tego opisać, ponieważ podejrzewam, że Paweł jest w KGB ie
sfejsg'sg
rhbreod

. .;kjosc
 >.
on jest taki totalnie słodziutki
jejku
kiedyś mu to powiem
na pewno mnie polubi
pomcoooooooooooooooooooooooooo

3 komentarze:

  1. ... Nie moja wina, że ten kanibal wyglądał jak Prusy ;^; Poza tym, zrobiłaś go dlaaaa mnie ; ; Chciałam go dla siebie no :'I I to wcale nie tak, że jestem masochistką, czy coś.
    Kochałam Bezimiennego ; ; Już za nim tęsknię :C

    Brawo za zniszczenie ołówka, zapamiętam, by nic Ci nie pożyczać xD"

    Ach te dziewicze wąsy :x

    POMOGŁABYM CI Z TYM, ALE NIE MAM JAK.

    Kocham Cię Bezo.

    I czekam na rysunek dla mnie :C I mojego AusHuna, którego obiecałaś mi ponad rok temu :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nigdy nie będę miała okazji wcisnąć się w twój strój meido? ;^; Obiecuję, że nie wsadzę go pomiędzy deskę i karton i nie pociągnę do góry. XDDD

      Napiszę, narysuję, ale.... oh nie, KGB wraspgi
      s
      [egs
      [gooooooooooooooooooo

      Usuń
    2. ... Będziesz mogła, kosztował tylko 30 zł, więc jak zepsujesz nie będzie aż tak szkoda xDD

      ... NAPISZ I NARYSUJ :C

      ... Bezo? Halo? D: O NIE, KGB DDDD:<

      Usuń

Ktoś pisze mi komentarz, jeeeej.

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon