Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

Bezoizm: Witamy w świecie jebanych hipokrytów

W cyberprzestrzeni natrafiłam na taki niesamowity artykuł: 
http://www.sfora.pl/Makabryczny-film-Islamisci-scieli-glowe-ksiedzu-a57295 

Okropność, pomyślałam.
To potworne, co człowiek jest w stanie zrobić drugiemu człowiekowi.
Aż strach myśleć, jak bardzo ci ludzie nas nienawidzą.
I wtedy postanowiłam zajrzeć w komentarze.

powinni zrobic nalot dywanowy z bomb atomowych ,zniszczy caly ten kur.ewski kraj i reszte krajow muzulmanskich ! 

i gdzie tu litosc dla takich sukinsynow?zamiast do aresztu robic im tak samo to sie k***a dowiedza co to znaczy.Nie pojmuje jak mozna tak czynic w dodaku jeszcze zeby ksiedza zabijac.Jak dla mnie nalezalo by wybic wszystkich co do joty.Bo kazdy zabija z psyhopatyczna mimika twarzy

Niech amerykanie walną bombe atomową Wierzyc sie nie chce ze tak z ludźmi postępują 

Izrael popiera tych p***b... rekrutuje i szkoli .... jest takim samym syfem jak ta banda degeneratów , mam nadzieje że wojska rządowe zrobią porządek .................. :)

jak można pokażywać jak to islamskie bydł morduje w tak okropny sposób ludzi!!!! Powinni to bydło do do gazu wsaadzic!!!!! (ta pani w szczególności mnie zdobyła swoją wypowiedzią, pan Hitler byłby dumny)

Do pieca z tą chołotą, to nie są ludzie tylko popaprańce co nie potrafią zrozumieć koranu, zarżnąć i oszcz..ć ich te brudne świnie 

A wszyscy te ochłapy ludzkości wpuszczaja do europy. Niedługo do PL też im drzwi otworzą:( Nie patrząc na to co dzieje sie w zachodniej eu. 

Powinniśmy nasze cywilizowane kraje odgrodzić wysokim murem od tej dziczy, za próbę przekroczenia rozstrzelać, a Tych którzy już są w europie prawnie karać za chore poglądy. Napływ islamu do europy jest gorszy niż apokalipsa zombi... 

Cala polska pali meczety! 

A to jest tylko jedna strona. Na DWADZIEŚCIA w chwili obecnej.
Gratuluję ludziom, że uczą się nawzajem w jaki sposób zabijać i wymyślają coraz to lepsze powody.
I nie piszcie mi, że to natura ludzka jest zła.
Miłość jest wrodzona, nienawiść wyuczona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ktoś pisze mi komentarz, jeeeej.

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon