Czterech na pięciu dentystów poleca tego blogspota.

Creepypasty o pokemonach są do dupy

Po pierwsze - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO IRYSKU. Niestety notka dodała się dzień po. Tak moi drodzy, nastał ten upragniony dzień. Dzień, w którym przyszłam do szkoły tylko po świadectwo. Dzień, w którym opuściłam szkołę na całe dwa miesiące.
W sumie, to nie zrobiłam tego z aż taką lekkością jak zawsze. Kiedy byłam młodsza, to aż nie mogłam doczekać się choćby najkrótszej przerwy, a teraz... nawet smutno mi było zostawiać ten mój plastyk. Być może było to dlatego, że przez ostatnie dwa tygodnie siedzieliśmy sobie tak po prostu i śmialiśmy się z tego, co w tym roku doprowadzało nas do płaczu.
Intarsja. Fornir, który łamał się nawet podklejany taśmą. Minimalna ilość prac na miesiąc u pana Szymańskiego. Niezapomniane teksty pani od przedsiębiorczości. Kebab. Mleko o smaku coca-coli. Małe glutowate pieski, które urodziły się na święta. Premiera ostatniej części Zmierzchu. Mangozjebcze meety. Kucykowe meety. Mój wewnętrzny gimbus. Nauczyciele przypominający mi na każdym kroku, że wyglądam jak zwłoki i pytający się, czy czegoś nie biorę. Miliony monet, które kradłam w szatni od wfu kiedy nikt nie patrzał...
Nawet moje krzyczące breloczki.
Rok zleciał mi jakoś tak za szybko. Następny też mi zleci. Życie mi zleci. A potem umrę. Takim myśleniem zawsze wpędzam się w depresję.
Dzisiaj dobiły mnie nawet pokemony. Teksty z Fire Red były takie miłe i zabawne.... aż tu nagle podbiegł do mnie jakiś chłopiec i powiedział "może jesteś dobra w pokemony, ale jak tam twoja ocena z chemii?!" ... cóż, wychodziło mi 1, ale pani wpisała mi 2 z litości.
A skoro już mowa o tekstach z pokemonów, to zgromadziłam ich już całkiem sporo.

>Hej, lubię szorty! Są bardzo wygodne i łatwo się je zakłada. JEB WALKA
>Witaj! Masz chorobę morską? JEB WALKA
>Wiesz co mówią o marynarzach i walce? JEB WALKA
>Byłam kilka razy w sali pokemon...
>Niestety... zawsze przegrywam... JEB WALKA
>Wstaję codziennie wcześnie rano, aby trenować moje kokony! JEB WALKA
>Uważaj na okablowanie! JEB WALKA
>Hej! Właśnie kładę kable! JEB WALKA
>Co jest słodkie, okrągłe i puchate? JEB WALKA
>Hej mały, chcesz zobaczyć moje pokemony? JEB WALKA


>Jestem świetny.
>Mam dziewczynę! JEB WALKA
>Eek! Nie próbuj mnie obmacywać po ciemku! JEB WALKA
>Wiesz jak uniknąć zgubienia się w środku gór?
>Możesz łamać gałązki by odnaleźć drogę JEB WALKA
>Um.. wiesz o pokemon cosplay? JEB WALKA
>Nie przychodzę tu często ale i tak cię skopię JEB WALKA
>Hej! Mam super chłopaka! JEB WALKA
>Wybierasz się do BILLA? NAJPIERW WALKA JEB WALKA
>Widziałem twój tułów w trawie! JEB WALKA

Ale ogólnie idzie mi dobrze. Nazywam pokemony jak znajomych. A swojego największego wroga nazwałam Robert. Frajer nie potrafi być trenerem, więc łatwo mi się go rozwala.
Hmm, zaktualizowałam archiwum głupich screenów, jeśli ktoś nie widział.
I dodałam nową zakładkę do góry.
I jeszcze żeby Marcin nie płakał, że go nie ma:

- No Teemo do lasu nie pójdziesz
- Ja poszedłem
- No ale blindy się skarbie nie liczą
- Ja poszedłem na drużynowym rankedzie
- To ty masz drużynę?
- Po tym meczu przestałem mieć


#marcin #najlepszypirat #zabijgo #kupjejkwiat #marcinniebadzcipa #yolo #swag

Obejrzałam Equestria Girls. Wersja nagrywana telefonem w kinie. Czuję się jak po amerykańskim filmie o cheerleaderkach.
W ogóle, w szkole obejrzałam też najnowsze Paranormal Activity (lol Kuba boi się horrorów lol) i stwierdzam, że to chyba najbardziej ssąca część. Chociaż nie, nic nie przebije tej z odkurzaczem do basenu.
Próbowałam obrobić sobie zdjęcie i wstawić na PUGa, ale nie umiem nakładać tapety, ani xiuxiu. Wstawię więc tutaj swoje hipsterskie zdjęcie na fontannie. I bonus w postaci buntowniczego Rodeza z gitarą.



 Padał na mnie deszcz, ale dalej żyję. A podobno jestem z cukru. I Beza.

Pozdrawiam,
Człowiek Frajer NIE KLIKAJ W TO

3 komentarze:

  1. nie wymieniłaś koncertu Crystal Viper ;P

    Siostra

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia D: W sumie, data ustawiona jest dobrze, więc nie wiem, o co Ci chodzi xD
    Ja mam wakacje już od dawna i wiesz co? NUDZĘ SIĘ POTWORNIE XD
    Mnie już nawet pokemony nie bawią, bo szał na nie mieliśmy z Chaskim wtedy, kiedy trzeba było się uczyć do matury xDDD
    Pozdrawiam,
    Człowiek Kwiat, tudzież Pokemon Sadzonka~

    OdpowiedzUsuń

Ktoś pisze mi komentarz, jeeeej.

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon